În anul 1990 ia ființă Facultatea de Electronică și Telecomunicații, continuatoare a tradițiilor academice cultivate începând cu anul 1977 în Facultatea de Electrotehnică prin Secția de Electronică și Telecomunicații. În anul 2005 facultatea își modifică numele, devenind Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației.
Specializare ELECTRONICĂ APLICATĂ
Specializare ELECTRONICĂ APLICATĂ – EN
Specializare TEHNOLOGII ŞI SISTEME DE TELECOMUNICAŢII
Specializare TEHNOLOGII ŞI SISTEME DE TELECOMUNICAŢII – EN
Specializare INGINERIE ECONOMICĂ ÎN DOMENIUL ELECTRIC, ELECTRONIC ŞI ENERGETIC
DOMENIUL | LOCALIZARE | LOCURI LA BUGET | LOCURI TAXĂ | ROMÂNI DE | ROMÂNI DE | ROMÂNI DE |
---|---|---|---|---|---|---|
INGINERIE ELECTRONICĂ, TELECOMUNICAŢII ŞI TEHNOLOGII INFORMAŢIONALE | Cluj-Napoca | 10 | ||||
INGINERIE ŞI MANAGEMENT | Cluj-Napoca | 5 | 4 | |||
TOTAL LOCURI FACULTATE | 5 | 14 |
*Cele 40 de locuri pentru absolvenții liceelor din mediul rural, 5 locuri de rromi și 12 pentru absolvenți proveniți din sistemul de protecție socială se gestionează la nivelul UTCN
MA1=0,6*NB+0,4*MB
MA2 = MB
NB – nota la BAC la una din materiile: matematica, informatica, fizica, chimie, economie;
MB – media la BAC.
Accesează contul tău de candidat şi completează-ți dosarul cu toate actele. Finalizează dosarul prin achitarea taxei de înscriere.
MAI MULTE OPȚIUNI, MAI MULTE ȘANSE!
Dacă beneficiezi de art. 35 din regulament atunci va trebui să bifezi opţiunea de scutire de taxă în zona de plăţi din contul tău şi să încarci fişa de înscriere din sesiunea anterioară - septembrie 2020.
Verifică statusul tău. Dacă ești admis, începând de mâine îți poți confirma locul. Dacă nu ești admis, trebuie să aștepți rezultatele finale.
Se face prin achitarea taxei de confirmare a locului în valoare de 200 lei, pe platforma de admitere (online/OP) - din contul tău.
Felicitări! Ești ADMIS!
Este obligatoriu să descarci din contul tău de utilizator contractul de studii și să-l aduci semnat, împreună cu restul actelor în original, la secretariatul facultății la care ai fost admis.
Mergi la secretariatul facultății la care ai fost admis cu toate actele în original și contractul de studiu semnat (în 2 exemplare) în intervalul orar 9-15.
Dacă ai întrebări legate de modalitatea de admitere din acest an, consultă regulamentul de admitere
Descarcă...Pentru detalii referitoare la modalitatea de admitere din acest an, Biroul de Relații Internaționale îți stă la dispoziție
Ia legătura cu noi...