Cu orice card bancar, direct în cadrul platformei de admitere!
Taxa de admitere
Pentru înscrierea la admiterea în UTCN, candidații vor achita o taxă pentru organizarea și desfășurarea concursului. Această taxă este unică și se achită o singură dată, indiferent de numărul de comisii și opțiuni alese.
Beneficiezi de gratuitate la înscrierea la admitere, indiferent de numărul de comisii la care te înscrii, dacă faci parte din una din următoarele categorii, numai dacă depui la dosar acte doveditoare:
- Copiii personalului didactic, didactic auxiliar aflat în activitate sau pensionat din sistemul de învățământ;
- Candidații orfani de unul sau ambii părinți;
- Candidații proveniți de la casele de copii sau din plasament familial;
- Salariații Universității Tehnice din Cluj-Napoca, precum și copiii acestora;
- Candidații români de pretutindeni care candidează pe locurile alocate bursierilor statului român (cu bursă și fără bursă), dacă metodologia sau informările specifice ale Ministerului de Resort indică acest aspect.
Taxa de confirmare a locului / rămânere în concurs
Modalităţi de plată
PLATA ONLINE
Cu orice card bancar, direct în cadrul platformei de admitere!
PLATA ONLINE
VIRAMENT BANCAR
Se va specifica la explicații:
Numele candidatului pentru care s-a făcut plata
Facultatea pentru care se face înscrierea (prima opțiune)
Tipul taxei
Nu uita să încarci dovada plății în contul tău din platforma online!
VIRAMENT BANCAR
MANDAT POȘTAL
Se va specifica la explicații:
Numele candidatului pentru care s-a făcut plata
Facultatea pentru care se face înscrierea (prima opțiune)
Tipul taxei
Nu uita să încarci dovada plății în contul tău din platforma online!
MANDAT POȘTAL